Wedstrijd: Groninger Boys F2 - Lewenborg F8
Datum 19-9, 10.00 uur, uitslag 0 - 3
Titel:
Scheidsrechter heeft al zijn tanden nog
Verslag:
Op de trainingen werd er nog wel eens een geintje uitgehaald, gedroomd of de kantjes ervan afgelopen. Maar vanaf de eerste seconde in hun eerste wedstrijd stond Lewenborg F8 als een ingespeeld team op het veld en werd de tegenstander, met name voor de rust, op alle fronten afgetroefd. Lewenborg F8 stapelde meteen kans op kans, wat resulteerde in 3 doelpunten. 2 van Etienne Walker en 1 van de grote motor en stofzuiger op het middenveld Niels Harkema, die na een rush vanaf de middellijn de bal prachtig in het vijandige doel wist te plaatsen. Het was alleen dankzij de goede keeper van Groninger Boys dat de score niet veel verder opliep. Na de ranja begon de motor wat te haperen en doemden de Groninger Boys F2 voor het eerst een paar keer gevaarlijk op in ons strafschopgebied en werd het nog een echte wedstrijd. Gescoord werd er echter niet meer, zodat de eindstand 3-0 bleef.
Verder een dikke pluim voor de goed fluitende scheids. Hij vertelde, na navraag door Mohammad, dat hij ondanks zijn hoge leeftijd (ik denk 65-70) nog geen kunstgebit had... En natuurlijk een dikke pluim voor de leidster van de Groninger Boys die ons zeer hartelijk ontving.
Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!